ورزش بهینه در روز

با کمک ما بهینه ورزش کنید و تناسب اندام داشته باشید

ورزش بهینه در روز

۲۹ بازديد

دستورالعمل های گام به گام برای داشتن تمرین روزانه ایده آل

یک ساعت تمرین روزانه فقط 4 درصد از ساعت روز است، بنابراین باید با دقت بیشتری از این زمان استفاده کنید. با فرض اینکه از 40 دقیقه فعالیت به طور ایده آل استفاده می کنید، می توانید به تمام اهداف قلبی عروقی و قدرتی خود برسید.
هوشمندانه تر است که 5 دقیقه ابتدایی جلسه فعالیت را به گرم کردن بدن اختصاص دهید. این شما را برای تمرین آماده می کند. گرم شدن هوا به ویژه در فصول سرد بسیار مهم است. صرف نظر از اینکه فعالیت شما 10 دقیقه یا 60 دقیقه ادامه دارد، باید گرم شوید. انجام تنفس معده قبل از شروع فعالیت ایده آل است. این تنفس از ناحیه بینی و به طور استثنایی عمیق انجام می شود. تنفس معده باعث پویایی بیشتر بدن می شود. پیشرفت های رشد را برای گرم کردن بدن انجام دهید. با فرض اینکه بدن خود را به خوبی گرم کنید، می توانید ورزش های شدیدتری انجام دهید.

در محدوده 5 و 10 دقیقه با نشاط تمرین کنید. ورزش را از هم اکنون با سرعت و قدرت بیشتری انجام دهید. پرش اسکات، شنای سوئدی و غیره پیشرفت هایی هستند که می توانید همین الان انجام دهید. این پیشرفت‌ها را در فریم‌های زمانی ثانیه اجرا کنید و بین آنها 30 ثانیه استراحت کنید. هر توسعه را چندین بار انجام دهید. در زمان استراحت می توانید پیشرفت های غیرعادی کمتری انجام دهید.

تمرینات قدرتی را به مدت 10 تا 30 دقیقه انجام دهید. بخش بزرگی از 40 دقیقه فعالیت خود را باید صرف آماده سازی قدرت کنید. این پیشرفت ها باعث افزایش قدرت و حجم ماهیچه ها و افزایش هضم می شود. انجام تمرینات قدرتی علاوه بر این از آسیب جلوگیری می کند. انجام تمرینات قدرتی قبل از فعالیت های قلبی عروقی ایده آل است.


انجام ورزش بهینه

روز به روز تمرین کنید

استفاده ایده آل از 40 دقیقه فعالیت در هر روز
این به شما انرژی بیشتری برای تمرین می دهد. اینکه شما هر چند وقت یکبار هر توسعه را تکرار می کنید به هدف شما بستگی دارد. برای افزایش حجم، باید پیشرفت‌ها را در حدود 6 تا چند بار تکرار کنید و بین توسعه‌ها به مدت 30 ثانیه استراحت کنید. توجه داشته باشید که برای تنظیم باید فعالیت در دو طرف بدن انجام شود. فعالیت های قلبی عروقی را به مدت 30 تا 40 دقیقه انجام دهید. می توانید این حرکات را با نیرویی باورنکردنی و در بازی های کوتاه تایم فریم انجام دهید تا تاثیر بیشتری داشته باشید. این باعث می شود کالری بیشتری مصرف کنید.

همچنین می توانید از ابزارهایی مانند تردمیل و دوچرخه های ثابت استفاده کنید.

پس از این مدت، بدن را به مدت 10 دقیقه خنک کنید و با آرام کردن نبض خود را کاهش دهید. کارهای ظریف را انجام دهید تا جریان خون در بدن حفظ شود. این برنامه فعالیت را سه بار در هفته تکرار کنید. به همین ترتیب می توانید این کار را 5 بار در هفته انجام دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.