تندرستی چیست؟

با کمک ما بهینه ورزش کنید و تناسب اندام داشته باشید

تندرستی چیست؟

۹ بازديد

تندرستی چیست؟

اولین چیزی که پس از شنیدن کلمه سلامتی به ذهن شما خطور می کند چیست؟ اینجا چه اهمیتی دارد؟ آیا سلامتی یک بازی است؟ در این مطلب از سایت پوشاک ورزشی شرافت سعی شده است با توضیحات و بررسی ها و ترجمه های مختلف در زمینه تندرستی شما را با دنیای باشگاه های ورزشی، وزنه های آزاد و تردمیل پشت سر هم در لابی های آینه پوشیده آشنا کنیم. قادی باید خیالمون راحت باشه آخر برسیم به حل موضوع تندرستی؟




فیتنس و تندرستی

لباس سلامتی

همانطور که در کلمه مرجع، ورزش به عنوان "عملی که نیاز به تخصص یا قدرت واقعی دارد و در بیشتر مواقع ماهیت جدی دارد" مشخص می شود.
سلامتی مملو از تمرین‌هایی برای عضلات مختلف بدن است، از ماهیچه‌های قفسه سینه، ناحیه میانی و بازوها گرفته تا عضلات مچ دست و گردن، و بدیهی است که برای انجام این فعالیت‌ها همبستگی واقعی می‌خواهید. فعالیت‌های زیادی وجود دارد که شما را مجبور می‌کند روی بدنتان پایین بیایید، باکس پرش، شنا یا پرس سینه بخشی از این فعالیت‌ها هستند.

به عنوان یک قاعده کلی، شما بدن خود را به سمت زمینی شدن بیشتر سوق می دهید و در هر تمرین و با هر بهبود ظرفیت واقعی با خود رقابت می کنید.
در سلامتی، شما به طور کلی برنده هستید.

اهداف سلامتی

هر بازی و هر حرکت به طور کلی دارای اهداف و نتایج است. در صورتی که سلامتی را به عنوان بازی خود انتخاب کنم، چه انتخاب هایی برای من توصیه می شود؟ با فرض اینکه شما نیز تمایلی به انتخاب این رشته به عنوان بخشی از زندگی خود ندارید، گروه پوشاک ورزشی شرافیت از شما استقبال می کند تا ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

چربی بیش از حد خود را مصرف کنید

مصرف چربی و ساخت بافت عضلانی به دلیل هضم غذا یکی از اهداف افراد در انتخاب یک ورزش تندرستی است. علیرغم فعالیت‌های خارق‌العاده‌ای که به طور مشخص برای شما سفارشی شده‌اند، شما نیز می‌توانید رژیم غذایی خود را داشته باشید که در آن میزان قند، پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز بدن توسط یک مربی ماهر تخمین زده می‌شود و با توجه به آن، تغذیه مناسب شما همچنان در هوا خواهد بود.
 
سعی کنید نیازی به تمرین نداشته باشید
 
آنچه واقعاً می خواهید انجام دهید این است که در دو کلمه خلاصه کنید: انسداد سخت و تمرین مداوم. واقعاً تمرین کنید، با بایگانی و تنظیم فعالیت های خود، ثبت دقیقی از کار خود داشته باشید و در جلسه بعدی از افزایش حجم تمرینات خود محافظت کنید. استراحت کافی داشته باشید و مکمل های مورد نیاز بدن خود را برای قوی تر شدن دریافت کنید.


سلامتی

تندرستی و ورزش

پشتکار خود را افزایش دهید
تمرینات سطح قابل توجه و بدون وقفه را در 20 حرکت کوتاه انجام دهید. از پارو زدن، استپر یا وسایل دیگر استفاده کنید، فعالیت های کمپ آموزشی را انجام دهید. هر کاری که انجام می دهید، خود را به حرکت درآورید. نبض خود را بالا ببرید و از سختی گذرا که بینش خواهید یافت عبور کنید.
تمرین با وزنه

فیتنس چیست؟

سازگاری خود را افزایش دهید
بررسی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) نشان می دهد که اضافه وزن به طور محکم با دامنه حرکت مرتبط است. ویژگی ها و ویژگی های ارثی شما ظرفیت شما را برای خم کردن مفاصل محدود می کند. طراحی اسکلت شما - از جمله استخوان ها، تاندون ها و رباط ها - محدوده حرکتی مورد انتظار شما را در هر مفصل تعیین می کند. در امتداد این خطوط، برای افزایش ظرفیت واقعی خود، تمرین‌های گسترش استاتیک و گسترش PNF را همانطور که توسط استانداردها و با برنامه مشخص شده است، انجام دهید.

سازگاری و تندرستی
انواع تمرینات در سلامتی
در اینجا چند نمونه از فعالیت هایی که در سلامتی انجام می شود آورده شده است:
مدارها: طیف گسترده ای از فعالیت ها، وزنه های آزاد، وزنه های آزاد و ابزارهای آماده سازی قدرت را می توان برای طراحی یک تمرین دور معمولی مورد استفاده قرار داد.

دایره ممکن است لحظه لحظه ای (6 تا 9 ایستگاه)، میان مدت (9 تا 12 ایستگاه) یا درازمدت (12 تا 15 ایستگاه) باشد و ممکن است با تکیه بر تعداد ایستگاه ها چند بار تکرار شود. برای استقرار در مورد تعداد دورها و تکرارها در هر ایستگاه و میزان بار، باید به میزان وضعیت فرد فکر کرد.

فاصله ها: فواصل، نوعی فعالیت است که قابل اعتماد و تمرکز شدید است. چیزی که برای این نوع آماده سازی طبیعی است، زمان کوتاهی بین ست های آماده سازی فوق العاده و تکرار مداوم این زنجیره است.

پلایومتریک: فعالیتی است برای افزایش ظرفیت فرد برای پیوستن به سرعت و قدرت. به دلیل آماده سازی پلایومتریک، رقیب سریعتر شروع می کند و مسیر جایگزین را سریعتر طی می کند.

ریتم ران: این تکنیک برای دویدن استقامت بدن را افزایش می دهد. در این مدل خورنده لاکتیک به تدریج توسط ماهیچه ها مصرف می شود و در نتیجه در مدت زمان کوتاهی احساس خستگی نمی کنید.

انواع ورزش

  • کار کردن موتور
  • مزایای سلامتی
  • فوق العاده برای الهام بخشیدن و ثابت ماندن
  • استراحت را بیشتر توسعه دهید
  • روی چارچوب مقاوم کار کنید
  • قمار بیماری را کم کنید
  • در مبارزه با اندوه و تنش کمک کنید

حمایت از اعتماد به نفس، مشاهده دستمزد سخت کار انجام دادن اهداف به نترسی کمک می کند. دستیابی به یک هدف ورزشی یا سلامتی شما را به انجام اهداف مختلفی که تعیین کرده اید سوق می دهد.


فیتنس

افزایش سطح انرژی بدن

کاهش فشار گردش خون باعث می شود فعالیت قلبی عروقی شما ثابت بماند و از فشار خون بالا جلوگیری می کند.
تندرستی، علاقه به فعالیت‌های پر تاثیر - مانند دویدن یا دوچرخه‌سواری - می‌تواند بر ظرفیت بدن شما برای انتقال و درگیر کردن اکسیژن در ریه‌ها و خون تاثیر بگذارد.

قمار بیماری عروق کرونر، سکته مغزی و دیابت را کاهش دهید
چارچوب بیرونی عضله را تقویت کنید، مفاصل شما ثابت‌تر می‌شوند و امکان تخلیه و عذاب کمتری خواهید داشت.

تمرین با وزنه
سلامتی یک بازی است، بازی‌ای که می‌توان آن را با توجه به توانایی‌ها و ظرفیت‌های شما شخصی‌سازی کرد، پس حتما به بدن خود توجه کنید. در صورتی که مدام احساس فرسودگی یا عذاب می‌کنید، ممکن است در حین تمریناتتان بیش از حد دور شده‌اید. مطمئن شوید که از بدنه و تجهیزات خود به طور ایمن استفاده می کنید. آنچه می خورید و می نوشید نیز بسیار مهم است. آب مکمل اصلی برای افراد پویا است. آن را قبل، حین و بعد از تمرین بنوشید.

به عنوان آخرین ابراز افتخار

در این بازی، شما به سادگی فردی هستید که باید با خودتان رقابت کنید، همچنان در هوا باشید و تمام تلاش خود را برای رفاه جسمی و روحی و همچنین سلامتی خود به کار بگیرید.

سالم و محکم باشید

گروه پوشاک ورزشی شرافت طیف گسترده ای از لباس های وزنه برداری و زیورآلات را با اقلام عالی ارائه کرده است. با لوازم جانبی و پوشاک برند شرافیت، می توانید با خیال راحت تمرین کنید.
برای مشاهده مدل های محترم وارد کانکشن زیر شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.