آرشیو اسفند ماه 1400

با کمک ما بهینه ورزش کنید و تناسب اندام داشته باشید

ورزش کگل چیست

۱۲ بازديد

ورزش کگل چیست؟

ورزش کگل برای تقویت عضلات کف لگن انجام می شود. برخی از افراد ممکن است دقیقاً ندانند این ماهیچه ها در کجا یافت می‌شوند.
عضلات کف لگن مجموعه‌ای از عضلات هستند که وقتی سعی می‌کنید ادرار را ترک کنید، پیشرفت ادرار را منطبق می‌کنند.

ورزش هوازی چیست ؟ + تاثیر ورزش هوازی در بدن

۲۱ بازديد
دکتر کنت کوپر به سرعت از ایده و تکنیک های فعالیت مصرف اکسیژن حمایت کرد. او معاینه خود را با این اعتقاد آغاز کرد که فعالیت می تواند از عفونت جلوگیری کند و یک بخش پیشگیرانه را به عهده بگیرد، و به همین منظور سازمان خود را در سال 1970 با مصمم به بررسی داروهای پیشگیرانه تأسیس کرد. او میلیون ها نفر را به سمت پویایی سوق داد و در حال حاضر به عنوان "پدر ورزش شدید" شناخته می‌شود. در ادامه، معنای کار با تاثیر بالا، نحوه شروع دقیق آن و تاثیر آن بر مقابله با عفونت را بررسی خواهید کرد. (در رابطه با اینکه ورزش چیست بیشتر بدانید)

 

ورزش چیست | معرفی انواع ورزش + فواید ورزش

۲۰ بازديد
ورزش معمولی احتمالاً همه چیزهایی است که می توانید برای رفاه، رفاه و طول عمر خود مدیریت کنید، زیرا تمرین به حفظ چارچوب قلبی عروقی شما کمک می کند، روی ظرفیت ذهنی شما کار می کند، و همچنین روی روحیه و استراحت شما و همچنین شما تأثیر می گذارد. به شما کمک می کند در سنین بالا بهتر شوید.

نادیده گرفتن مزایای جسمی و ذهنی فعالیت غیرقابل انکار چالش برانگیز است و نکته اصلی این است که انجام هر نوع فعالیتی برتر از تمرین نکردن به هیچ وجه است و هرکسی به پیشرفت در طول سالها، جهت گیری یا واقعی توجه نمی کند. ظرفیت، می تواند از کار کردن سود ببرد. در همراهی، ورزش، مجموعه تجربیات و مزایای آن در مورد اضافی صحبت شده است.